شرکت نشر الکترونیک ایران در سال 1384 با هدف صنعتی کردن محصولات فرهنگی تاسیس شد. این شرکت از شرکتهای زیرمجموعه “سازمان تبلیغات اسلامی” می باشد. ماموریت شرکت نشر الکترونیک در دوبخش تعریف شده است که بخشی از آن ”نشر و توزیع محصولات فرهنگی دیجیتال و الکترونیک” همچون نرم افزارهای چندرسانه ای و بازی های رایانه ای است و بخش دوم ”نشر و توزیع الکترونیک محتوای دیجیتال در سامانه های مخابراتی فضای مجازی است راه اندازی سامانه فروش کتاب از طریق تلفن همراه، راه اندازی جستجوی درون متنی کتاب با نام تجاری رونوشت، مشارکت در دو پروژه راه اندازی تلویزیون اینترنتی در کشور با نام های “شمیم” و”شیما” و راه اندازی پورتال ”شبکه ایرانی” برای ترویج و عرضه محتوای فاخر فرهنگی اعم از فیلم، سریال، انیمیشن و موسیقی، از جمله فعالیت های مرتبط با بخش دوم می باشد.
نشر الکترونیک ایران به عنوان یکی از بزرگ‌ترين ارائه کنندگان خدمات ارزش افزوده (VAS) مخابراتی در ايران است که محصولات متنوعی را به مشترکان همراه اول معرفی می‌کند و همچنین با پیاده سازی راهکارهای نوين در حوزه خدمات ارزش افزوده، خدمات با کیفیتی را با توجه به نياز مخاطبان شناسايی و عرضه می‌نمايد.
با توجه به افزایش روز افزون کاربران تلفن همراه در تمامی مناطق کشور، خدمات ارايه شده بر اين بسترها را به عنوان ابزاری موثر و کارآمد جهت اطلاع رسانی، آموزش و ارايه اطلاعات هدفمند برای مخاطبان خاص در سراسر کشور تبديل کرده است. در حال حاضر شرکت نشر الکترونیک ایران خدمات متنوع و گسترده‌ای را در سراسر کشور بر روی تلفن همراه بصورت متنی، باند پهن، اپلیکیشن و … برای عموم مردم و سازمانهای مختلف ارايه می‌نمايد.

ساختار اداری شرکت نشر الکترونیک ایران:
شرکت نشر الکترونیک ایران به عنوان یک شرکت سهامی خاص با هیئت مدیره ای مرکب از 5 نفر می باشد. ساختار سازمانی این شرکت دارای4 حوزه مدیریتی با عناوین: “توسعه و فناوری”، ”ارتباطات و بازاریابی”، ”تولید و فروش محصولات”، و ”اداری و مالی” است. اداره این شرکت به شکل ستادی کوچک صورت می گیرد و در اغلب زمینه ها ”پروژه محور” است و عمده فعالیت ها به صورت پروژه ها برون سپاری شده و با مدیریت مدیران شرکت در حوزه تخصصی آن ها به سرانجام می رسد. ما تلاش می کنیم در جهت هر چه اقتصادی تر شدن فعالیت های فرهنگی و با رویکردی جدید و متناسب با جامعه امروز به صنعت سرگرمی و اوقات فراغت، گامی موثر در ترویج اندیشه های ناب اسلامی- ایرانی برداریم.

ارزش های شرکت نشر الکترونیک ایران:
شرکت نشر الکترونیک ایران با تکیه بر سرمایه های انسانی و تشویق کار تیمی به عنوان مهم ترین مزیت راهبردی و با استفاده از آخرین دستاوردهای علمی و فناوری های نوین و حضور پویا و اثربخش در فضای کسب و کار، خلق ارزش برای عموم مخاطبان و ارائه محتوای ایده محور، خود را متعهد به شفافیت و پاسخگویی و انجام به موقع تعهدات قانونی و احترام به حقوق مادی و معنوی مشتریان خود می‌داند.
خلق و ارائه مستمر سرویس های جدید و جذاب، ارتباط مستمر با مخاطبان و جلب رضایت آنها شیوه کار نشرالکترونیک ایران در ایجاد روابط بلند مدت است.

مجوز های شرکت نشرالکترونیک ایران:

0102 03

      IMG_20170506_0002      IMG_20170506_0005